.

8 de des. 2009

HOTEL LONDON

Ei, hola! Com ja sabeu es va acostant la nostra escapada a londres i avui per fi el sr Fontseca, el nostre cercador oficial d'hotels (dic hotels perquè queda millor que possar Hostals, Alberges o pensions i sobre tot molt millor que possar "Roger's house" qui ho ha patit ja sap de que parlo jaja) m'ha enviat l'adreça perquè entre tots prenguem la decisió correcta.
Tema econòmic i de comoditats de la "suite" ho deixo a les seves mans jo us deixo aquí el mapa perquè pugueu valorar la distància... I sinó sempre quedarà l'opció de donar la responsabilitata al nostre cercador suplent sr codina que ja sabem que els busca a la 2 o 3 corona..... però amb bones veines jeje.


Ver HOTEL LONDON en un mapa más grande

10 comentaris:

  1. primer explicaré una mica el mapa: la linea blava es oxford street carrer on hi han la gran majoria de botigues, he possat dos punt de referencia com la parada de oxford circus i piccadilly i després hi ha l'hotel de l'any passat i el possible d'aquest perquè tingueu una idea. Encara que això només li servirà en marc i tinc dubtes de que se'n recordi jejej.
    Per mi si es bastant més barat penso que el podem agafar que amb un cop de metro i som hi ha la nit si ja han tencat metro pq el tema copes sens ha allargat doncs amb una caminada i som no?
    Ah, la disco que coneixem esta a oxford circus més o menys.
    HDV JLAA

    ResponElimina
  2. Hola companys! el preu d'aquesta impressionant instalació és de 24 euros diaris. Tenint en compte que és weekend és força acceptable. Inclou breakfast continental( és a dir, el tipic pa torrat, embotit, cereals i mantega). La suite no té bany. Millor així la gent haurà d'anar a fora a fer les seves coses.
    És mes economic que el hotel que vam anar a l'any passat. Ja em direu algu. Si algu vol més informació , estic als vostres genolls. Ai, ai volia dir a la vostra disposició.
    Bona mitjasetmana.
    JFS.

    ResponElimina
  3. ei, per cert, ara m'he fixat amb el nostre grup al facebook, i gent en josé tenia raó algú s'ha colat amb un nom i una foto una mica acollonidora. A veure, si hem de fer un filtre. Em sembla que se'ns està marxant de les mans

    ResponElimina
  4. El que ha de fer aquesta persona es pronunciar-se, i punt!! qui eeeeetttsss?? que voooooooolsss? i perqueeeeeeeee??

    ResponElimina
  5. Hola, jo penso que aquest hotel nou per preu està molt bé, i la distancia tampoc es de gaires corones no?
    JPP BTT TEAM THE CENTER

    ResponElimina
  6. Hola amics,aquest hotel crec que esta perfecta molt ben treballat aporp del metro que es lo interesant,ull que les corones engayen,ejejej odic per experiencia.
    Per mi endavant.
    JCP.
    POSTDATA:men rento les mans,ejej

    ResponElimina
  7. eI, AMICS! ja tenim el HOTEL confirmat. Els vostres missatges de suport m'han fet tirar endavant la transacció. A veure que serà.
    El hotel està al costat de una estació de metro que és de la linia PICADILLY. I amb aquesta linia podem conectar amb totes les altres. Serà un gran cap de setmana. Ho intueixo.


    PD: Gràcies matrelleta tarradellas per les teves suggerencies. Així m'agrada k t'impliquis com sempre.

    ResponElimina
  8. Va home va, no fa falta que sempre tens el meu suport, ahir entre anglès i barça no vaig fer l'entrada diaria del blog...
    Perdoneu!!!
    Fontseca, jo si que estic els teus genolls...com tenim el tema ciclada del finde???

    ResponElimina
  9. Hola amics,aixo que diu en fonsitrax te rao aquest tiu se na rentat les mans com jo,perdonal es que nomes te internet a la feina pobra,jejeej.Que val uns eurussssssssssss

    ResponElimina
  10. voleu que organitzi una ciclada???

    ResponElimina