17 de gen. 2010

Inici temporada 2010

Despres de molts dies de paron per les festes nadalenques 3 valents: Organitzador, Home del xandal ( o més ben dit ex-home del xandal, perque es nota que han passat els reis per casa seva) i hijo del viento, van desafiar les baixes temperatures i la neu que encara i havia en cotes elevades per ciclar una mica. La cronica és la següent:
Com som gent de costums iniciem l'excursió a les 10 però amb una gran diferència!!! Ja que "necessito un canvi de rotula"(fontseca) no participava ens va obligar a canviar el punt de partida ja que es veu que no som gent de confiança sinó ens vigila de prop... Aixi que una vegada tots reunits al nou punt de partida ens disposem a iniciar la ruta amb la gran novetat de què l'organitzador dispondra apartir d'ara d'una gran maquina "garmin" que ens ajudarà a variar les tipiques rutes tan transitades sempre. Encén la maquina i primera meta volant mont-rodon:
De camí a aquesta bonica població de tans bonics records vam haver de fer la primera parada tecnica ja que l'hijo del viento va patir la primera de les 2 punxades en 5 km (lamentable que un tio de la seva experiència tingui aquestes errades).Amb molt temps perdut per fi arribem a Seva on la ruta comença a endurir-se i prou que el nostre tinent ho nota (el que no saps es que encara li quedava lo pitjor).
Un cop arribem al Brull començen les primeres amenaces de girar del tinent (que segur que si arriba a saber el que li quedava ho hagues fet) però conseguim que segueixi assegurant-li que només queden 4 km i desprès tot serà baixada segons el garmin i l'ull d'en prat clar. Cosa que no va ser aixi perquè desprès de 6 km encara pujavem i cada cop més, trepitjant neu i tot, fins quan per fi vam arribar a font pomereta.
Un cop allà per fi va començar la espectacular baixada on el tinent va treure forçes de no se on per marcar-se un descens espectacular fins a taradell previ pas a vic.
Conclusions:
Jose, ves a comprar cameres.
Tinent, no confiis mai més en el que et diuen... perquè no és la primera vegada que "t'envauken". Al loro.
Prat, molt bé el gps! No ens vam perdre... cosa que estavem segurs que passaria. Lo de les petites caigudes per culpa dels pedals no ho direm.... Ay se m'ha escapat.

1. Masses dies parats, aquesta era la meva preocupacio... encara que sabia que la gent es preparava en solitari a mida que el calendari de les festes ho permetia, jo estava preocupat... No em podia treure del cap aquelles imatges dels dinars i sopars de festes de nadal...torrons, polvo-rons, canelons, classic restaurant Barceloní... tot aixo pesa i molt a l'hora de pujar fins a Font Pomereta on era el nostre objectiu.
    Varem sortir de Vic per parar 2 vegades i gairabé de forma consecutiva perque l'Hijo del viento queia a la trampa de les xinxetes de "Munru" esclar... que voleu trobari "amapoles" ara o que per alla..? Esque...
    Haviem perdut molt temps, pensava... massa fins i tot, a Seva la cosa s'enduria fins al Brull, alla vaig ser particep d'una guerra de boles de neu atacant al tinent com si no en tingues prou amb la que li estava caient...
    Terme municipal del Brull, estavem ja a 900mts alç. el tinent ens convoca a una reunio: Es guapo aixo eh? Doncs va, jo giro i cap a casa a veure el Mufi!! jo com a Organitzador novell amb GPS faig un calcul a cop d'ull... Tinent 4 kms i som adalt.. llavors tot baixada i canya Tv3 fins a Vic!! Doncs si!! El tinent psicologicament és molt mes fort que tots nosaltres junts!! i fisicament cada vegada dona més guerra!! FELICITATS!! Un cop adalt, a 1100 mts alç.i vistes a montserrat comença un espectacular descens... IM-PRE-SIO-NANT!! LLastima que jo estrenava pedals automatics i entre aixo i el Garmin no les tenia totes com altres vegades!! Un cop abaix la dura pujada del collet de Goitallops i cap a Vic fa baixada que s'ha d'anar a dinar!!
    Sensacions: Molt bones, content, el tinent té fusta per entrar a l'equip d'Elit, d'ell depen...
    L'hijo del viento, un tio de la seva categoria no pot caure a les trampes de "Munru" i punxar dues vegades en 5 Kms.
    L'Organitzador, algunes caigudes encara sort de la neu, ja en queden menys per apendre a treurem rapid els pedals!! jeje!! Novell amb descensos baixant a 50km/h esquivant neu i pedres mentres llegia el cami indicat, jeje!!
    Res més desde aqui animar a: Metralleta Tarradellas, Rotula nova, Alcalde a ciclar junts perque llavors som mes forts!!
    Gracies a tots els que feu possible aquest blog i per el vostre treball diari!!
    L'ORGANITZADOR
    THE CENTER TEAM BTT
    PEDALS DE FOC 2010 (que venim...)