23 de gen. 2011

SORTIDA GLAÇADA !!!

Hola gent, deu ni do quin fred que feia aquest mati, pero no ens ha espantat i els valents hem sortit a ciclar, la ruta ha estat molt divertida, la segona part ha estat molt entretinguda, ja que el nostre amic Jordi F ens ha fet seguir la cursa de la St.Silvestre pero amb bicicleta no ho recomano a ningú... quins pabrots!!!
Pero en defensa seva val a dir que hem disfrutat com fieres!!!
Gràcies amics, ben aviat mes pedals i mes kms que el febrer ja el tenim aqui.

1. Primera sortida matinal dels dissabtes del The Center.
    Els valents k van fer front al fred van ser:
    Jordi Prat, Jordi Codina, Jordi Fontseca.

Es va quedar a les 10 en punt a la seu del nostre principal patrocinador "Can Fontseca". Tenin en compte que és un bar, vam carregar els botellins per estar preparats per la duresa que ens esperava.
    Sense adonar-nos començavem a ciclar a les 10:45. Això de la puntualitat no ho tenim encara ben entes.( això va pel tinent)
    Ens vam dirigir cap a PuigAgulla per uns camins molt alternatius i mol distrets k vam fer gracies a la tecnologia GPS. La pujada a PuigAgulla, la primera del dia, la vam pujar a peloton ben juntets i amb un ritme viu tenint en compte que estem a gener.
    Un cop al Santuari, la Focus va decidir que aniriem a coronar el punt més alt de Taradell. Hi així ho vam fer. S'ha de dir que el camí sort k el vaig triar jo, perquè sinó encara estaria rabiant i maleint a qui m'hagues fet passar per aquell caminet.

2. Sortida assequible, divertida, entretinguda, bona companyia, hem trobat a faltar la resta, hem rigut fen algo que ens agrada i hem suat, Vic-Bellmunt-Vic més aprop.
    Val a dir també que el dissabte el varem acabar amb una tarda/vespre/nit d'aquelles divertides, Gràcies nois.

3. Gracies al nostre patrocinador oficial,vem agafar forçes per tirar endavant un gran dissabte de btt,divertit,gelat,riure,en fi som els del centre reconvertits a la btt,i el riure no pot faltar mal.Segui aixins que arribarem molt lluny....