.

6 de març 2011

LA BUTIFARRA !!!!!


Avui ens hem reunit amb en Gerard i la colla del germà del nostre Cube-Terrix, el bon ambient i les ganes de pedalar es palpaven abans de començar a enfilar la Miranda a un ritme prou bo, lo foto de rigor esmorzant al park roqueta de Tona, teniem el retorn a casa ben aprop i no varem caure en la temptació, varem seguir pel cami de la "Botifarra" per pujar cap a Taradell i Puiglagulla, baixada ràpida a Vilalleons i cap a dinar despres de 43 kms.
Una bona ruta, aquesta vegada ben acompanyats de gent curtida en aquest món.
Tot un plaer, esperem compartir molts quilometres i aventures amb vosaltres.
Salut, Corriols i camps a través!!!

Invito a tothom a donar la seva opinió d'aquesta matinal de BTT

2 comentaris:

  1. Hola gent!! Jo m'ho he passat de conya!!! Hi havia moments que em sentia un senglar gros i brut de fang, i aixo m'encanta.
    En vull meees!!!!

    ResponElimina
  2. Bona matinal de Btt, vam gaudir dissabte. Va ser una etapa un pel exigent per la musculatura per ser inici de temporada. Però, vam poder comprovar que els amics en rutabtt han fet una bona pretemporada i vam estar a bon nivell.
    Agrait als companys k ens van acompanyar a la sortida de btt, k la van fer un pel més rapid de ritme (això no sé si es d'agrair). I sobretot, moltes gracies pel esmorzar que em van convidar. Per mi, com si volen venir cada dissabte, :)
    Jordi F-ocuS

    ResponElimina