.

22 d’ag. 2010

UNA CLASICA GENS CLASICA

Benvinguts al blog Btteros!!
Una vegada mes el nostre equip ha sortit a ciclar, teniem la baixa del hijo del viento recuperant-se del seu esforç de divendres, que es va picar una Vic-Platja d'aro tot sol acabant amb un temps bo, pero amb condicions fisiques molt dolentes, hi ha diverses opinions al respecte, que jo no entrare a opinar-les... jeje..
Sortiem a les 9h hora marcada per la rotula nova que venia de Taradell, ja teniem el pic de sol al damunt, pero la ruta era completament "ombrivola", de Calldetenes ens dirigim a les piscines de Tavèrnoles, allà vorejem per St Julià de Savassona, i pujem cap als munts, abans d'arribar al Salt de la miñona agafem un Gr a la dreta i començem a "trialerar", has millorat molt Jordi, la teva tècnica comença a ser molt respectable i pel que fa al teu ritme, sempre l'has tingut bo, i tu Marc, el teu ritme comença a guanyar enters, de tecnica sempre n'has tingut. Si agafesim el ritme d'un i la tecnica de l'altre fariem un maquina invensible.
Bé seixanta-nous acabats i tornem per St Julia les 7 fonts i el cami dels molins ens porta a Calldetenes despres de 3,30h 35 Kms i 750 de positius acum. la punxada d'avui ha anat a carrec del Cubell, que per cert ha de passar per cal metge eh Marc!?
Ens ho hem passat bé fen el que ens agrada, hem treballat com un equip que som, i apart de que som mes forts també som més bons!!
Aquesta tarda relax que demà començo a treballar profesionalment i esportivament amb l'equip del meu cor, el Sta Eugenia de Berga, seixantes nous acabats. Seguirem...
THE TEAM CENTER BTT

4 comentaris:

  1. Avui no hi ha fotos, ni mapes, ni grafiques...
    JPP

    ResponElimina
  2. una bona ruta, on crec que me tingut sort de que els arbres eren alts, perque en llorenç estava enfedat avui!!!

    Aviam si aquesta setmana porto la meva joguina el doctor extremebike, perque perdia molta velocitat.

    Apa, amb això i que cada dia tinc un ritme més ràpid us dic adeu

    ResponElimina
  3. Avui tocava crònica humuristica no?!!! jajaja.
    J.P, no entris en el joc de fer el pilota i dir mentides.... alguna hora t'explicaré la versió de la bicicletada de seva que em van donar aquell parell durant les vacances.....
    Per cert una coseta 35 km en 3:30 hores em surt una impresionant mitja de 10 km ejem ejem.

    ResponElimina
  4. jose... no t'hi capfiquis... pero que vols que faci..? aixi m'ho passo be... que els hi haig de dir..?? que m'espero pujant i m'espero baixant..?? ja ho saben aixo... faig croniques al gust de tothom... jeje ; )

    ResponElimina