.

15 d’ag. 2010

VIDEO CURSA BTT SEVA

4 comentaris:

  1. NO SE SI M'HO PASSO MÉS BÉ CICLANT O MONTANT EL VIDEO!!! JAJAJA!!!!
    JPP

    ResponElimina
  2. felicitacions pel video!!! molt ben aconseguit!!!
    A la próxima prometo aportar el meu bon rotllo dins del grup.
    L'autentic hijo del viento!!!

    ResponElimina
  3. no tinc paraules,
    molt bo prat
    segueix així, la meva foto defineix realment el que em passa a les curses desde que tinc el meu cubell és aborrit,
    m'estic arreglant la rockmachine per tornar a ser el que era

    ResponElimina
  4. Gràcies per tots aquests elogis, pero no hauria estat possible sense vosaltres!!! A veure si a la prosima podem anar amb tot l'equip oficial!!
    Salut i BTT amics!!! jeje ; )
    JPP (el que esta de vacances..)

    ResponElimina