.

19 de nov. 2009

NOVA SECCIÓ DE MITJA MARATÓ

Hola, "necessito un canvi de rotula" Fontseca i "hijo del viento" Jose són en condicions d'anunciar el pròxim debut a la mitja marató de vic del pròxim 20 de desembre.
Serà una cursa o passeig depèn el cas per a agafar experiència amb vista a pròximes cites que es presenten a mig termini.
Aquí us deixo el web i el mapa del recorregut.
Si algú s'anima...

http://osonacorre.cat/eco-mitja-marato-oson-corre-ciutat-de-vic/


Ver MITJA MARATÓ VIC. en un mapa más grande

12 comentaris:

  1. Apunt per anar a pujar bellmunt amb el meu company de mitja marató!!! Que ens tenim que entrenar... només queden 29 dies.
    PD: Espero que agradi la barra de video, ja saps per qui es!!!

    ResponElimina
  2. Hola Gent, nomès felicitar els valents que fant el pas de la bici el corre amb garanties de fer un bon resultat,
    Estem amb vosaltres i esterem alla per fer-vos mes forts

    MTS-BTT-NCJ

    ResponElimina
  3. Felicitats per la pagina i el vostre esforç, em sembleu una colla que apart de ser amics us prepareu molt be. Felicitats!!

    ResponElimina
  4. Hola, ja estic en condicions de respondre quin desnivell té Bellmunt jeje. Sant Pere de torelló està a 600 metres i el santuari a 1247. Aixi que vosaltres mateixos podeu fer l'operació que a mi se m'ha acabat la pila de la calculadora jajaj.
    Aqui teniu el link del recorregut de la duatló per si voleu fer el xafarder...
    http://www.duatlobellmunt.com/recorregut.htm
    Jose.

    ResponElimina
  5. vinga, cicladors de la btt.
    Bona nit. Això vol dir k ja no tornare a entrar aquest blog fins demà, snif,snif!!
    Estic totalment enganxat.
    Sabeu que falten 131 hores perquè tornem a anar a ciclar!!!! Ja estic enrampat.
    Que tinguem una bona setmana tots. I que les nostres estimades BTT descansin que dissabte tindran una distreta excursió. A veure si em poso les piles i trobo una xavola per london durant la setmana. que ja hi comencen haver critiques sobre mi. Si us plau, paciència.

    JFS-V.V

    ResponElimina
  6. Ja tenim ruta per dissabte que ve!!
    RUPIT ENS ESPERA!! Si nois si (una ruta molt demanada per gent d'amics en ruta BTT)!!
    Hi ha dues opcions a triar:

    1. Marxar a les 9:00h del nostre lloc habitual.
    kms: 80 Desnivell acum positiu: Aprox 500

    2. Retrovar-nos a Vilanova de Sau a les 10:15 i proseguir la ruta tots junts.
    kms: 40 arox molt asequibles no se el desnivell acumulat positiu.

    Les dues opcions son molt respectables, de moment ja s'han inscrit 4 membres del grup amb la opcio 1.
    - Necessito un canvi de rotula ja!! Fontseca
    - Hijo del viento!! Jose
    - Alcalde!! Ramisa
    - Organització!! Prat

    Es una ruta molt bonica, i molt ben aconseguida, apte per tothom tenin en compte que hi ha les 2 possibilitats, la ruta comptarà amb una mica de dinar a Rupit!! L'organització escoltarà totes les opinions i punts de millores que es poguin anar trobant al llarg de la setmana.

    Desitjo una bona setmana a tothom: L'ORGANITZACIÓ!!

    JPP BTT FCB

    ResponElimina
  7. Bon dia!!!
    Jo tenia un petit compromis dissabte el matí, però com que la cosa no la tinc molt clara de tirar-la endevant crec que Rupit em pot anar molt bè!!!
    A mes, no tinc cap dècim d'alla.

    A les 9???
    Em sembla correcte.
    Veig que ni les 8 ni les 10 ha estat una cosa molt democràtica. Felicitats Organització.

    Abans de rebre alguna indirecte, el dissabte el matí tinc examen, però degut els meus grans coneixaments sobre la materia seria enganyar-me a mi mateix anari.

    Salut i força el pedal!!!

    MTS - JNCAC

    ResponElimina
  8. Vaya cracks que esteu fets!!!
    Quan estigui preparat per assaltar el mallot groc tornaré a fer una ruta amb vosaltres. De moment no tinc cap més opció que entrenar, entrenar i entrenar...
    Encara està en possessió del canvi de ròtula el mallot groc?

    Ah, si voleu llegir la crònica de la duatló de Gurb que vaig fer amb l'ylla aneu al www.vs98.blogspot.com.

    Salut i sempre peu planxa!!!

    Enric Pou

    PD: Felicitats per aquest meravellós bloc d'aquestes meravelloses persones que sou.

    ResponElimina
  9. Molte gràcies amic Enric;
    Des d'aqui et vull felicitar per el teu exit a la duatlo de gurb, no esparavem menys de tu i l'Ylla.

    Alhora aprofitem per invitar-te a l'excursió de dissabte.
    Rupit ens espera per dinar!!! si vols ja sapas!!

    Salut i força el pedal

    Marc
    MTS BTT-JNCAC

    ResponElimina
  10. Tineeeeent!! Ja tens la logistica controlada per trobar-nos a Vilanova 10:15h tal i com varem quedar?
    FCB JESB

    ResponElimina
  11. Divendres ja!!! Com està la sortida de demà? Jo tinc que anar inventar uns numeros a primera hora en principi ja tinc temps per ser a les 9 sino ja trucaria.
    22= 1:26'16.

    ResponElimina