.

16 de nov. 2009

UN DIA COMPLET

7 comentaris:

  1. perdoneu la calitat d'imatge i el so!
    Segur que amb pereza no hauria passat però amb basshunter....
    Espero que us agradi.

    ResponElimina
  2. Es molt bo Jose!!
    Queda un blog com deu mana, molt bon video si senyor felicitats!!!
    PRAT

    ResponElimina
  3. per cert tinent arregla el contador que el tens mes piratejat, 170 visites en un dia?! jajaja.
    V.H.V.A.D.

    Jose

    ResponElimina
  4. Hola! Jo sóc una xafardera, que m'han passat un mail i m'han dit: mirata'l! I us he de dir que us ho monteu molt bé. Adéu nois i la propera fins a Andorra, ànims!

    ResponElimina
  5. Per fer el xafarder ja tens el facebook,almemys possa el nom i et veurem el llauto,jejej.Estas convidada ciclar amb nosaltres fins andorra.
    JCP

    ResponElimina
  6. ara ara aqui les coses clares!! Nom i cognoms sempre!! jo crec que aquest blog hi ha un gran nombre de visites femenines!! jejeje!!
    jo soc en Jordi

    ResponElimina
  7. Esclar que si,tot visites femenines,no ho dubtava pas del nostre glamur ciclant,ejeeje.Mica en mica es van possant mesures per saber donve la gent i qui es!!!!!!!
    JCP

    ResponElimina