.

7 de nov. 2009

VIC-OLOST 7 NOVEMBRE

Després d'una setmana d'aturada avui hem tornat a "ciclar" una mica. La crònica és la següent:
El nostre amic Jordi Prat ens ha preparat una dura ruta de vic a olost passant pel temible alt de la creu de gurb, l'etapa constava d'uns 60 km i uns 1500 metres de desnivell positiu (molt important aquest ultim detall).
Cal destacar l'absència de Jordi Codina de cap se setmana al pais basc (no para) i Marc Ramisa simplement absent.
































5 comentaris:

  1. M'AGRADARIA DESTACAR EL BON NIVELL MOSTRAT PER TOTHOM. EN AQUESTA RUTA NO REGALEN RES, PERO LA GENT HA ESTAT A L'ALÇADA.
    QUE VOLEU QUE US DIGUI, JO CREC EN AQUEST GRUP, I SE QUE ARRIBAREM A LA CITA, PER QUE LA GENT HO SAP, ES CONSCIENT, DE QUE AIXO... ENS HA FET MES FORTS!!
    EN ALGUNS MOMENTS HEM TREBALLAT EN EQUIP FINS I TOT, PERO HEM D'ANAR-HO MILLORANT.

    VALORACIO GLOBAL: 9

    ResponElimina
  2. Hola Amics,

    Voleu que valorem la ruta? Donc jo fare la meva petita crònica
    Nivell ruta: meitat-alta
    Velocitat ruta: imprevisible, desmesurada en l'arrencada, moments de tensament inecesaris, moments molt suaus per tal de recuperar.
    clima: Variable, sol, vent,pluja,fred... ho varem tenir tot.
    Valoració personal. Possitiu; acabar. Negatiu; com toni a sentir la frase " Això ens fara mès forts" mentre trec la llengua amb una pujada de gran desnivell. Deixo la bici a terra, acte seguit faig una obertura el meu camel back, trec la matrelleta i prrrraaaa prraaaaa prraaaa o tot el que porti dues rodes i a l'indiuu que va a sobre.

    Capixe???

    ResponElimina
  3. Voldria passar en l'anonimat i per tant no diré el meu nom. Només puc dir que vesteixo amb el mallot groc i estic orgullós del comportament mostrat del grup d'elit de competició de bikers que estem fets. a l'etapa d'ahir hi van haver molts factors en contra, però vam mostrar Caracter. Crec que arribarem a complir el nostre objectiu.
    Gràcies. Sobretot, tinguem els peus als pedals i no ens conformeu amb el elogi facil.

    ResponElimina
  4. fa dues nits que em desperto sense poder dormir, hem poso les malles i llavors ja estic mes tranquil, gracies a tot l'equip d'elit ciclistic per treurem a passejar

    ResponElimina
  5. de res home, però intenta el pròxim dia no passejar tant... Ara si dorms amb malles jo em començaria a preocupar aviam si estas apunt de creuar el carrer...

    ResponElimina